top of page

22 лютого в ліцеї пройшло засідання МО вчителів початкових класів

Якщо ви маєте вогонь знання, дайте іншим запалити від нього світильники.

Томас Фуллер

Самоосвіта педагога – це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.

Самоосвіта – це свідомий рух від:

Я – реального (визначити свої сильні і слабкі сторони)

Я – ретроспективного (яким я був у минулому)

до:

Я – ідеального (відповідність сучасним вимогам)

Я – рефлексійного (самоусвідомлення свого самовдосконалення)

22 лютого в закладі освіти пройшло засідання МО вчителів початкових класів, на якому розглядалося питання: круглий стіл «Технології формувального оцінювання», практичне заняття «Використання Лепбуків в початкових класах»

Провідною ідею зібрання можна визначити вислів В.О.Сухомлинського «Ніщо так не пригнічує дитину, як усвідомлення своєї безперспективності». Педагоги обмінялися досвідом щодо впровадження формувального оцінювання в 1-3 класах, поділилися творчими наробками. Заступник з навчально-виховної роботи початкових класів Янчу Л.с. презентувала різноманітні технології формувального оцінювання. Під час проведення дискусії визначено переваги та недоліки кожного інструменту.

Своїм досвідом роботи з використання лепбуків поділилася вчитель початкових класів Никифоряк І.В. На практичному занятті вчителі в груповій формі виготовляли лепбук «Весна».




14 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page